Consumata in cantitati mici, ciocolata scade tensiunea si reduce riscul aparitiei bolilor cardiace. Aceasta este concluzia unui studiu realizat de cercetatorii de la centrul National de Nutritie Umana din Nuthetal, Germania, publicat de revista “European Heart Journal”.
«-Citeste-Articol-de-la-Sursa-»

Comentarii recente
în urmă cu 1 săptămână 6 zile
în urmă cu 2 săptămâni 4 ore
în urmă cu 3 săptămâni 6 zile
în urmă cu 4 săptămâni 3 zile
în urmă cu 7 săptămâni 2 zile
în urmă cu 7 săptămâni 5 zile
în urmă cu 19 săptămâni 5 zile
în urmă cu 22 săptămâni 4 zile
în urmă cu 22 săptămâni 4 zile
în urmă cu 22 săptămâni 6 zile